مدير عامل آسياتك: اهميت استفاده از فيبر باكيفيت در زيرساخت هاي ديتا سنتر

اولين ھمايش كابل شركت نكسانس در ايران برگزار شد. در اين همايش اهميت استفاده از كابل و فيبرنوري باكيفيت در ساخت ديتاسنتر مورد بررسي قرار گرفت.

 

مدير عامل آسياتك در اولين ھمايش كابل شركت نكسانس در ايران، بر اهميت استفاده از كابل و فيبرنوري با‌كيفيت و استاندارد جهاني در ساخت ديتاسنتر، تاكيد كرد.

محمد علي يوسفي زاده در نخستين همايش كابل شركت نكسانس در ايران اعلام كرد:

براي راه اندازي ديتاسنتر، فاكتورهاي فني، مهندسي، نرم افزاري و سخت افزاري بسيار دقيقي مورد نياز است كه فيبرنوري به دليل دارا بودن اهميت بالا در كيفيت انتقال ديتا، يكي از مهمترين و حساس‌ترين اين زيرساخت‌ها است.

محمدعلي يوسفي زاده تصريح كرد:

شركت آسياتك در ساخت و راه اندازي ديتاسنتر برج مخابراتي ميلاد تهران و ديتاسنتر آزادگان، از به روزترين تجهيزات داراي استانداردهاي شركت‌هاي معتبر دنيا استفاده كرده و با توجه به بكارگيري توان و تخصص جوانان و متخصصان كشور و كسب علم ساخت و راه اندازي تخصصي چند ديتا سنتر، براي ساخت و راه اندازي پروژه‌هاي مشابه، آمادگي كامل دارد.

در اين نشست، به جز مدير عامل آسياتك، تعدادي از مديران ارشد شركت Nexans و متوليان اصلي صنعت كشور به سخنراني پرداختند.

شركت Nexans اولين نشست صنعت كابل خود در ايران را جهت تبادل‌نظر متخصصان صنايع مختلف با نمايندگان شركت Nexans و معرفي جديدترين دستاوردهاي اين صنعت در تاريخ ۸ اسفند ماه سال جاري برگزار كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.