عملكرد خوب لاجيتك با انتشار گزارش سه‌ماهه‌ي سوم سال مالي ۲۰۱۸

رشد چشمگير سهام لاجيتك در سال ۲۰۱۸، خبر از روند روبه‌رشد و پيشرفت بي‌وقفه‌ي اين شركت بزرگ در سال‌هاي آتي مي‌دهد.

 

 

سهام شركت لاجيتك در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ي سوم سال مالي ۲۰۱۸ حدود ۱۱ درصد افزايش داشت. علاوه بر افزايش ارزش سهام بايد به رشد ميزان فروش محصولات لاجيتك در سال ۲۰۱۷ نسبت به سال پيش اشاره كرد كه حدود ۱۸ درصد رشد داشته است.

در زمينه گيمينگ Gaming و اسپيكر تلفن همراه كه به Speaker Phone معروف است، به ترتيب به ميزان ۵۷ و ۳۴ درصد رشد توسط لاجيتك گزارش شده است. علاوه بر اين، فروش تجهيزات گيمينگ ASTRO نسبت به تمام فروش فصل اول افزايش يافته و چهار درصد از ميزان كل فروش فصل سوم را به خود اختصاص داده است.

جديترين محصولات لاجيتك در سال ۲۰۱۷

اسپيكر بلوتوث آلتيميت ايرز با عنوان BLAST و MEGABLAST را بايد از جمله‌ي محصولات جديد لاجيتك خواند كه با هدف افزايش تنوع در اسپيكرهاي قابل حمل (Portable) لاجيتك توليد شدند. از توانايي اين محصولات مي‌توان به قابليت كنترل از طريق ALEXA VOICE و اتصال از طريق واي‌فاي و بلوتوث اشاره كرد. اين محصولات مانند نسخه‌هاي مشابه خود يعني MEGABOOM و BOOM 2 ضد آب و ضد ضربه و داراي طول عمر زياد باطري هستند.

محصول بعدي هندزفري و ايرفون JAYBIRD RUN است. اين هدست به‌صورت انحصاري براي ورزشكاران ساخته شده است. اين محصول ضد عرق، ضد آب و داراي چهار ساعت طول عمر باطري است. RUN با پاور بانك همراه خود در مجموع مي‌تواند ۸ ساعت شارژ داشته باشد.

در بخش گيمينگ و كيبورد نيز مي‌توان به كيبورد كرفت و هدست ASTRO A20 كه براي سيستم‌هاي مختلف PS4 ،PC و XBOX طراحي شده‌اند اشاره كرد. در زمينه ماوس و اشاره‌گرها نيز مي‌توان به ماوس لاجيتك MX ERGO اشاره كرد كه از نوع ماوس‌هاي ترك بال Trackball است.

در نهايت فروش خالص لاجيتك معادل ۸۱۲ ميليون دلار بود كه بيشترين ميزان فروش يك فصل در تاريخ لاجيتك است.

از آمارهاي ديگر مي‌توان به افزايش فروش تا ميزان ۲۵% محصولات VC و ۳۴% اسپيكر تلفن همراه  Speaker Phone P710E اشاره كرد.

 لاجيتك در شماري از كشور‌ها عملكرد بسيار خوبي ارائه كرده است كه از جمله‌ي آن‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • افزايش فروش ۳۰ درصدي در بازار آمريكا
  • افزايش فروش دو درصدي در بازار‌هاي اروپا، خاورميانه و آفريقا
  • افزايش فروش ۲۳ درصدي در آسيا و اقيانوسيه

 در پايان مي‌توان گفت كه روند روبه‌رشد لاجيتك نشان از كيفيت محصولات و رضايت مشتريان در نقاط مختلف دنيا دارد. كسب اين رضايت نيز بي‌شك بدون در نظر گرفتن معيارهايي مانند كيفيت نهايي توليد، قيمت مناسب و متناسب با كيفيت كالا و رفع نياز مشتريان ميسر نخواهد بود. اسپيرو به‌عنوان نماينده انحصاري خانواده محصولات لاجيتك در ايران، مفتخر به عرضه اين برند به ايرانيان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.