لوگو جديد، هويت جديد: دوره‌ي جديد پرداخت آغاز مي‌شود

تجارت الكترونيك مخصوص شهر تهران نيست و همه مي‌توانند به اندازه‌ي سهم خود در آن مشاركت داشته باشند.

 

فعاليت در اين فضا مستلزم استفاده از خدمات و سرويس‌هاي آنلاين ديگر است كه مجموعه‌اي از اين خدمات دست به دست هم مي‌دهند تا شما بتوانيد كسب‌و‌كار آنلاين خود را شروع كنيد.

تجارت كردن بدون دادوستد و دريافت و پرداخت پول بلاشك غيرممكن هست. فرقي نمي‌كند تجارت فرش باشد يا تجارت الكترونيك و آنلاين.

زرين‌پال به عنوان اولين درگاه پرداخت واسط در ايران كه اين روزها از سوي بانك مركزي نام پرداخت‌يار را يدك مي‌كشد، مامور است به واسطه‌ي فناوري‌هاي مالي، فرآيند پرداخت و يا هر موضوعي كه مربوط به فضاي مالي آنلاين هست را براي استفاده‌كنندگان تسهيل كند.

از سال ۱۳۸۹ كه به مدت ۷ سال از فعاليت زرين‌پال در حوزه‌ي فينتك مي‌گذرد، با ايجاد حس تازگي و روح تازه بخشيدن به هويت برند زرين‌پال، بنا شده است تا در كنار فعالان تجارت الكترونيك در دوره‌ي جديدي از عصر پرداخت قدم گذاشته شود.

زرين‌پال به عنوان يكي از همان بازيگران اصلي حضور در كسب‌وكار‌هاي آنلاين قصد دارد تا با نگاهي حمايت‌گر از كسب‌وكار‌ها، به شروع و رشد كسب‌وكار‌هاي آنلاين كمك كند تا همان كساني هم كه فكر مي‌كنند فعاليت در تجارت الكترونيك مخصوص ساكنين كلان‌شهرها است، بتوانند با دلگرمي ايده‌هاي ناب خود را بر بستر اينترنت زنده كنند.

لوگو جديد زرين‌پال تركيبي از حرف z و درصد است، برخلاف لوگو قبلي كه تركيب حرف z و كارت اعتباري بود. دو مثلث كناري كه كمي تيزتر هستند نقش حاميان و محافظان فعالان تجارت الكترونيك را ايفا مي‌كنند و درصد نمادي از نمادهاي دنياي مالي است.

بعد از مدت‌ها كه زرين‌پال با شعار فراتر از يك درگاه پرداخت قصد داشت خود را بزرگ‌تر از يك ارائه‌دهنده درگاه پرداخت به همگان معرفي كند و سرويس‌ها و ويژگي‌هاي متنوع خود را به معرض استفاده و نمايش قرار دهد، حالا وقت آن رسيده تا با تركيب مفاهيمي چون پرداخت‌يار، حامي كسب‌و‌كارها، تسهيل‌كننده و تضمين‌كننده‌ي پرداخت‌هاي آنلاين، ايجاد اعتماد و امنيت، ذهن‌ها را درهنگام پرداخت و فعاليت‌هاي مالي سبك و آسوده كرده تا بگويد: فقط پرداخت كن!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.