Redmi Note 5A در باميلو تمام شد!

 همه موجودي گوشي‌هاي Redmi Note 5A در باميلو ديشب در كمتر از سه ساعت به فروش رسيد.

 

ردمي نوت 5A شيائومي كه ركوردار فروش در كشور چين و هند به‌شمار مي‌رود، در ايران نيز با استقبال فراوان روبرو شد و باميلو امروز ساعت ۱۱ صبح، فروش بخش بعدي اين مدل گوشي‌ها را آغاز خواهد كرد. ردمي نوت 5A يكي از محبوب‌ترين مدل‌هاي Mi محسوب مي‌شود، قيمت مقرون‌به‌صرفه و تكنولوژي برتر اين گوشي بسيار مورد توجه ايرانيان قرار گرفته است و پيش‌بيني مي‌شود به يكي از برندهاي پرطرفدار در آينده‌اي نزديك در ايران تبديل شود. برند Mi براي اولين بار فروش برق‌آساي گوشي‌هاي تلفن همراه را در بازار ايران معرفي و اجرا كرده است.

مدل Redmi Note 5A از گوشي‌هاي برند Mi در هند ركوردار بوده و البته شركت شيائومي، در چين، با فروش ۲ ميليون دستگاه از اين نوع گوشي تلفن همراه نام خود را در كتاب ركوردهاي گينس به ثبت رسانده است.

بخش اول تلفن‌هاي همراه Redmi Note 5A از ۲۸ استان ايران خريداري شده‌ و بيشترين ميزان خريد به ترتيب در تهران، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي، اصفهان، فارس و قم انجام شده است. همچنين مردان بيشتر از زنان به اين محصول علاقه نشان داده‌اند. ۸۸ درصد از خريداران را مردان و تنها ۱۲ درصد از مشتريان را زنان تشكيل داده‌اند.

يكي از مهمترين‌ ويژگي‌هاي برند Mi براي ايرانيان، رجيستر بودن اين محصولات همراه با گارانتي است. Redmi Note 5A با باتري فوق‌العاده‌ي ۳۰۸۰ ميلي‌آمپرساعتي يكي از بهترين گزينه‌هاي موجود در بازار براي جوانان است. بيشتر خريداران اين محصول را جوانان ۱۸ تا ۳۰ ساله تشكيل داده‌اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.