راهكاري مطمئن براي تعويض و رفع مشكل باتري آيفون بعد از آپديت IOS در ايران

رفع مشكل باتري آيفون به چالشي جدي براي كاربران اين گوشي‌هاي پرطرفدار و محبوب اپل تبديل شده است.

 

تنها مدت كوتاهي پس از عرضه IOS.11 كاربران آيفون و به ويژه كاربران گوشي‌هاي قديمي‌تر اين برند شامل مدل‌هاي iPhone 6 ، iPhone 6 Plus، iPhone 6S، iPhone 6S Plus و همچنين iPhone SE متوجه اين موضوع شدند كه باتري گوشي‌هاي آنها بعد از نصب اين نسخه، دچار اختلال شده و سرعت عملكرد گوشي نيز به طور محسوسي كاهش يافته است. شركت اپل  بلافاصله پس از اين موضوع، براي جبران اين نقصان در مدتي كوتاه سه نسخه بتا از آپديت IOS.11 را عرضه كرد اما كاربران آيفون همچنان از عدم رفع مشكل باتري اين مدل‌ها گله مي‌كردند.

اما سوال اين بود كه مشكل و دليل آن چيست؟

در نسخه جديد، بلوتوث و واي فاي، (Wi-Fi)  گوشي‌ها براي برقراري ارتباط با ساعت‌هاي هوشمند، همواره به صورت خودكار در حالت روشن قرار دارد و همين موضوع موجب مي‌شود كه شارژ باتري گوشي‌هاي آيفون سريع‌تر تمام شود. اما آيا مشكل اصلي واقعا همين بود؟ و آيا براي برطرف كردن مشكل باتري گوشي‌هاي آيفون در آپديت جديد، خاموش نگه داشتن واي‌فاي و بلوتوث كافي بود؟

عذرخواهي اپل و برطرف كردن مشكل باتري آيفون

به گزارش وبسايت سي.ان.ان، (CNN) شركت اپل به دنبال بروز اين مشكل و ايجاد اختلال در گوشي‌هاي كاربران، علاوه بر عذرخواهي از آنها، در بيانيه‌اي اعلام كرد كه بهترين راهكار براي رفع مشكل گوشي هاي آيفون به خصوص مدل هاي iPhone 6 و iPhone 6S، تعويض باتري گوشي به عنوان يكي از اجزاي مصرفي است، و البته اين شركت تاكيد كرد كه به همين دليل، تعويض باتري در نمايندگي‌هاي اين برند با تخفيف ويژه انجام مي‌شود.

رفع مشكل باتري آيفون با ۱۵٪ تخفيف براي كاربران ايراني

هم‌اكنون مشكل اصلي آن است كه در ايران به هيچ وجه نمايندگي رسمي اپل وجود ندارد؛ پس در چنين شرايطي راه چاره براي رفع مشكل باتري گوشي‌هاي آيفون و خريد قطعه اصلي چيست؟

«تكيز» با در اختيار داشتن يك وبسايت تخصصي براي تعمير فوري گوشي‌هاي هوشمند و پيشرو دو شركت سامسونگ و اپل، هم‌اكنون با سال‌ها تجربه موفق در منطقه، به تازگي كار خود را در تهران نيز آغاز كرده است.

«تكيز» از طريق فضاي آنلاين، بستري ساده و مطمئن براي برقراري ارتباط با كاربران و حل مشكل گوشي‌هاي آنان فراهم كرده و در اين ميان، به عنوان شركت زيرمجموعه هلدينگ GULF SPEC امارات، بواسطه ارتباط و همكاري‌هاي گسترده خود با شركت اپل، امكان دسترسي كاربران ايراني به قطعات اصلي گوشي‌هاي اين برند را ميسر كرده است. «تكيز» علاوه بر اين خدمت، مرجعي مطمئن براي تامين و تعويض قطعات اصلي و اوريجينال گوشي‌هاي هوشمند و البته در راس آن، رفع مشكل باتري آيفون به شمار مي‌رود. نكته حائز اهميت آن است كه «تكيز» با توجه به بيانيه «عذرخواهي» شركت اپل، با امكان دسترسي به باتري‌هاي اصلي، اين خدمت را با ۱۵٪ تخفيف به كاربران ايراني ارائه مي‌كند و علاوه بر آن، اين تعويض و تعمير ۱۲ ماه ضمانت را نيز شامل مي‌شود. اين خدمت ارائه شده از سوي «تكيز» اين امكان را فراهم مي‌كند كه كاربران ايراني آيفون در آستانه نوروز، فرصت خوبي براي رفع مشكل باتري گوشي‌هاي خود به دست آورند تا آيفون‌هاي آنها بيش از پيش براي سفرها و گشت و گذارهاي نوروزي آماده باشد.

به نظر مي‌رسد كه اين خبر، خبر خوبي براي كاربران گوشي‌هاي آيفون در سرتاسر كشور باشد، چرا كه از يك سو تهيه باتري و قطعات اصلي آيفون يك چالش اساسي براي كاربران ايراني اين برند به شمار مي‌رود و از سوي ديگر، يافتن يك تعميركار مطمئن و سپردن گوشي به تعميركاران و تعويض قطعات آنها يك چالش به مراتب جدي‌تر.

اينك «تكيز» علاوه بر خدمات فوق، به مناست فرا رسيدن نوروز، علاوه بر تعويض باتري‌ها، تعويض LCD آيفون را نيز با 15% تخفيف ويژه نوروز ارائه مي‌كند.

براي بهره‌مندي از اين خدمات تنها كافي است وارد وبسايت techys.me شويد و اطلاعات خود را ثبت كنيد يا با شماره 25917797 021 تماس بگيريد تا در حداقل زمان ممكن، يك تعميركار حرفه‌اي و داراي گواهينامه بين المللي، به محل مورد نظر شما اعزام شده و در كمتر از يك ساعت بوسيله قطعات مورد تاييد و اصلي، مشكل گوشي شما را حل كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.