ايرباد اكسپريا Ear Duo سوني از ماه آينده با قيمت ۲۸۰ دلار عرضه مي‌شود

سوني در حاشيه‌ي MWC 2018 از مدل نهايي ايرباد‌ اكسپريا Ear Duo رونمايي و اعلام كرد كه آن‌ را از ماه آينده با قيمت ۲۸۰ دلار عرضه مي‌كند.

 

سوني ايرباد بي‌سيم اكسپريا Ear Duo را ماه آينده با قيمت ۲۷۹.۹۹ دلار عرضه خواهد كرد. پيش‌فروش اين ايرباد كه از نوع «هدست‌ آزاد» است و از دو سال پيش طرح مفهومي آن‌ها به نمايش گذشته شده، از امروز در آمازون آغاز مي‌شود.

Ear Duo در واقع قطب مخالف هدفون‌هاي تحسين‌شده‌ي سوني است كه از قابليت حذف نويز بهره مي‌برند. اين ايرباد قصد دارد تجربه‌ي «شنيداري دوگانه» را كه در تركيب موسيقي با صداي محيط اطراف تشكيل مي‌شود، ارائه دهد. اعلان‌هاي صوتي مربوط به تقويم، سرخط خبرها و ديگر عناوين نيز از اين هدست پخش خواهند شد. علاوه بر اين، بسته به آنكه اين ايرباد را با دستگاه آي‌اواس جفت كنيد يا اندرويد، امكان يكپارچگي با گوگل اسيستنت و سيري در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

در نمايشگاه CES در ماه ژانويه، تجربه‌ي استفاده از اين ايرباد به‌گونه‌اي بود كه به نظر مي‌رسيد موسيقي در يك مركز خريد يا فروشگاه در حال پخش است. اين ويژگي منحصربه‌فرد به شما امكان مي‌دهد تا بدون آنكه صداي موسيقي موجب حواس‌پرتي شود، به گفتگو با همكاران يا دوستان خود بپردازيد.

با اين حال اگر مايل هستيد تمام توجه خود را معطوف ليست‌ پخش و پادكست‌هاي خود كنيد و از محيط اطراف غافل شويد، اين محصول قطعا مناسب شما نخواهد بود. سوني ادعا مي‌كند اين ايرباد قادر به «سنجش محيط و تشخيص فعاليت خودكار» هستند. احتمالا برخي از عملكردهاي آن نيازمند يك اپليكيشن اختصاصي روي گوشي هوشمند باشد.

ايرباد اكسپريا Ear Duo در كنار كنترل‌هاي لمسي، از حركات سر نظير بالا و پايين بردن سر به‌منظور پاسخ به تماس ورودي يا تكان دادن سر به‌منظور رد تماس پشتيباني مي‌كند. همچنين مي‌توانيد با چپ و راست بردن سر، قطعه‌ي در حال پخش را رد كنيد يا به قطعه‌ي قبلي برويد. سوني مي‌گويد كه ايرباد جديدش با يك بار شارژ، ۴ ساعت دوام مي‌آورد. اين ايرباد در دو رنگ مشكي و طلايي و از اواخر ماه مي (اواخر فروردين) عرضه خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.