پيش‌فروش بورگوارد BX7 آغاز شد

اولين محصول بورگوارد در ايران، با كد BX7 فروخته مي‌شود. كيان موتور وارنا قيمت نهايي و شرايط خريد كراس‌اور BX7 را اعلام كرده است.

 

شركت خودروسازي بورگوارد يكي از قديمي‌ترين خودروسازان جهان شناخته مي‌شود كه از سال ۱۹۲۹ تا سال ۱۹۶۱ به فعاليت پرداخت؛ اما به دليل بحران‌هاي مالي، فعاليت آن در سال ۱۹۶۱ به‌كلي متوقف شد. پس از ۴۷ سال و با سرمايه‌گذاري سنگين شركت چيني فوتون، فعاليت اين شركت قديمي خودروسازي آلمان مجددا از سال ۲۰۰۸ آغاز شد و در سال ۲۰۱۵ اولين محصول خود را مجددا رونمايي كرد.

 

بر اساس بخشنامه منتشرشده از سوي كيان موتور وارنا، اين خودرو به‌صورت نقدي ۳۰ روزه و علي‌الحساب با موعد تحويل ۴۵ و ۹۰ روزه به متقاضيان عرضه مي‌شود. بورگوارد BX7 با پيشرانه ۲ ليتري توربوشارژ به قدرت ۲۲۴ اسب بخار و حداكثر گشتاور ۳۰۰ نيوتن‌متر عرضه مي‌شود. اين محصول براي انتقال قدرت به ۴ چرخ از طريق سيستم هوشمند AWD، به گيربكس ۶ سرعته اتوماتيك آيسين ژاپن مجهز شده است. اطلاعات بيشتري از سازنده‌ي پيشرانه در دسترس نيست؛ اما گفته مي‌شود كه قواي محرك خودرو، ساخت فولكس‌واگن آلمان خواهد بود. قيمت نهايي BX7 با احتساب ماليات بر ارزش افزوده، ۲۷۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان براي خريد نقدي و تحويل ۳۰ روزه اعلام شده است.

 

در بخش ابعاد اين خودرو مي‌توان به طول ۴.۷ متري، عرض ۱.۹ متري و ارتفاع ۱.۷ متري و فاصله‌ي محوري ۲.۷ متري آن اشاره كرد. فضاي داخلي اين خودرو و كابين آن، نسبتا جادار است؛ به‌نحوي كه تنها در قسمت صندوق بار با فضايي ۵۴۵ ليتري روبرو هستيم و با خواباندن صندلي‌هاي عقب خودرو، اين رقم تا ۱۳۷۷ ليتر قابل افزايش است.

بررسي كامل بورگوارد BX7 با معرفي مشخصات فني و آپشن‌هاي رفاهي، به‌زودي در زوميت انجام خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.